sobota, 22 grudnia 2012

Candy od Agi :)


I pojawiły się kolejne cukierki. Tym razem od Agi. Każdy post o otrzymanym CANDY nie jest chwaleniem się – żeby nie zostało to tak odebrane, lecz po prostu podziękowaniem dla organizatorki. Dlatego też tym postem dziękuję za kolejne słodkości z Waszych domów. Kiedy odpakowałam paczuszkę ucieszyłam się, że choinka, która stoi na balkonie nie będzie przystrojona tylko w światełka i że będzie na nich więcej akcentu świątecznego. Ozdóbki z masy solnej – cudo. Ale jak otworzyłam je, zapachniało cynamonem i pierniczkami. Zaczęłam się zastanawiać czy to na pewno masa solna i aż chciałam je zjeść, ale upewniłam się u Agi na blogu, że jednak lepiej je powiesić. Dlatego tez one już wiszą, a bransoletka czeka na ciepłe, letnie dni. Raz jeszcze wielkie podziękowania dla Agnieszki :)



2 komentarze:

  1. Cieszę się, że prezent Ci się podoba. Pięknie się kończy dla Ciebie ten rok - tyle cukierków ;-) Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam ciepło, maluszka też ;)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężki rok za mną, ale rzeczywiście chociaż końcówka słodka :) Dziękujemy za życzenia i Tobie również życzymy Wesołych Świąt :) Pozdrawiamy i raz jeszcze dziękuję za cukierki - nie spodziewałam się ich tak ekspresowo,bo pisałaś, że jakieś choróbsko Cię dopadało, a tu proszę :) Mam nadzieję, że samopoczucie już lepsze :)

      Usuń

Miło mi,że znalazłaś/-eś chwilę by odwiedzić mojego bloga. Zostawiony przez Ciebie komentarz będzie śladem, po którym będę mogła odwiedzić również Twojego bloga :)