środa, 17 lipca 2013

60. Wytłaczanie - wzory

Kilka osób pisało do mnie z zapytaniem o wytłaczany wzór na ostatnich kartkach. Jeśli jest ktoś zainteresowany to dysponuję takimi wzorami jak poniżej:

 1. już wszystkim znany z moich kartek: ozdobny

 

2. małe kwiatki

3. małe kropki

4. kropki małe i duże

5. płatki śniegu


 6. ornament1

7. kwiatki1

8. kwiatki2

9. zawijasy

10. ramka

Jeśli będziecie zainteresowani którymś wzorem to 

zapraszam na maila:


revi.srt.scrap@gmail.com

natomiast jeśli umieścicie również poniższy banerek u siebie na basku bocznym z odnośnikiem do mojego bloga - będzie mi niezmiernie miło :)


CENA: 10 szt. = 6,-pln + koszt przesyłki

(wielkość papieru: 10 cm x 15 cm; obecnie dysponuję jedynie kolorem białym)

Jeśli ktoś będzie chciał inny kolor to proszę dać mi znać. Kupię go i wytłoczę wzorek. Cena będzie wtedy uzależniona od kosztu papieru.

Niedługo będą wykrojniki. Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi,że znalazłaś/-eś chwilę by odwiedzić mojego bloga. Zostawiony przez Ciebie komentarz będzie śladem, po którym będę mogła odwiedzić również Twojego bloga :)