poniedziałek, 18 marca 2013

Zimowe pożegnanie we wspaniałym stylu :)

Na koniec zimy podziękowania za cudny decoupage'owy obrazek dla Ani. Śliczne wykonanie, aż sama nakręciłam się na kurs decoupage'u, na który miałam iść w tą niedzielę, ale było zbyt mało chętnych więc czekam na kolejne terminy. Kursik co prawda parogodzinny, ale zawsze jakieś podstawy. To akurat ma być decoupage na biżuterii,ale pewnie technika taka sama. A herbatki wypite już dawno :) Z resztą candy przyszło już dawno tylko u mnie z czasem dość cienko więc mam nadzieję, że Ania nie jest zła :)

2 komentarze:

  1. Śliczny obrazek :)
    Zawsze mnie zdumiewa, kiedy słyszę czy sama się przekonuję, że kurs odwołany bo jest mało chętnych... no cóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem z czego to wynika... Kryzys? Brak czasu? Pieniędzy...,że nie ma chętnych? Czy po prostu zły marketing? :) Czekam na kolejny termin :)

      Usuń

Miło mi,że znalazłaś/-eś chwilę by odwiedzić mojego bloga. Zostawiony przez Ciebie komentarz będzie śladem, po którym będę mogła odwiedzić również Twojego bloga :)