środa, 3 lipca 2013

48. Urodzinowo dla KTOSia


 No i spóźniona kartka urodzinowa :)



I środek (z którym zawsze mam problem):


Zapowiedziałam swój powrót... ponieważ na dniach mam urodzinki więc sprezentowałam sobie maszynkę i kilka wykrojników. Już czekam na pierwsze sTwory przy jej pomocy :)

A skoro już tu jestem i mam lekką wenę na pisanie to zapraszam Was do akcji: "PREZENT NA URODZINY". Wiem, że jest kilka osób, które regularnie się udzielają z czego przeogromnie się cieszę :) Trzymajcie tak dalej :) Ale do zabawy potrzebujemy jeszcze wiele osób :) Kto nie lubi otrzymywać prezentu, jakiegoś małego drobiazgu? A kto uwielbia obdarowywać innych? Zgłaszajcie się :)


2 komentarze:

Miło mi,że znalazłaś/-eś chwilę by odwiedzić mojego bloga. Zostawiony przez Ciebie komentarz będzie śladem, po którym będę mogła odwiedzić również Twojego bloga :)