piątek, 5 kwietnia 2013

Stemple - jak zmienić ich kolor?

Jak minęły Wam święta? Czy u Was śmingus-dyngus też był śnieżkowy? :) W taką pogodę jest tylko wena na tworzenie zimowe, ale trzeba się spiąć i przywoływać wiosnę. Ja najchętniej przespałabym tę resztkę zimy i wstała wraz ze słonecznym dniem :) Na moim przykładzie mogę potwierdzić, że taka pogoda sprzyja nowym pomysłom :)

Pierwszym jest tworzenie stempli i stąd wziął się temat obecnego wpisu. Na dobry początek przyda się wiadomość w jaki sposób można zaczerpnięte z internetu stemple zmieniać pod względem kolorystycznym. Inwencja należy do Was. Pójdę na łatwiznę, ale to tylko z tego powodu, ze znalazłam dobry tutorial na blogu Digi-scrappl . Wymaga on zainstalowania co prawda darmowego programu PhotoFiltre (na stronie są linki), ale myślę, że warto, bo można stworzyć naprawdę cudne barwy :) 
Innym tutorialem jest również na stronie Digi-scrappl, lecz by Jolagg . Program dostępny w Naszym Office, czyli Word, ale gama kolorów ograniczona. Więc wybór pozostawiam Wam.




Drugim pomysłem, a raczej chęcią jest udział w różnych charytatywnych akcjach. Oczywiście wpisy o akcjach będę zamieszczała na blogu i mam nadzieję, że większa liczba rękodzielniczek dołączy do mnie. Osobiście czekam na maila od Weronki z "instruktażem" :)

3 komentarze:

  1. Cześć już jestem na Twoim blogu ;)
    Dzięki za meila ;) Będę zaglądać ;)
    Buziaczki Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Ja próbuje sama tworzyć stempelki. Zapytam tak: skąd dodaje sie dodatki typu serca, kwiatuszki, obramowanie tzn. ciekawe dodatkowe kółeczka np. w serca, w kwiaty. Tekst to dodaje bo nam zbiór darmowych, pobranych czcionek, nam więcej czcionek bez polskich znaków (ą,ę...), pobranych np. z dafont. Bardzo fajny blog, instrukcja mega. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi,że znalazłaś/-eś chwilę by odwiedzić mojego bloga. Zostawiony przez Ciebie komentarz będzie śladem, po którym będę mogła odwiedzić również Twojego bloga :)